1. Automobiļu klāsts
  2. LBX World Premiere
  3. Performance & Powertrain

DINAMISKA VEIKTSPĒJA: JAUNA LEXUS PLATFORMA

LBX ir pirmais Lexus modelis, kas veidots uz GA-B mazo automobiļu globālās arhitektūras platformas varianta. Tas ir pielāgots, lai atbilstu Lexus prasībām, nodrošinot būtiskas priekšrocības, ko sniedz zems smaguma centrs, plata šķērsbāze, īsas pārkares un ļoti izturīga virsbūve. Tas arī veido modeļa braukšanas aizrautību, palīdzot nodrošināt Lexus Driving Signature līdz šim mazākajā izmērā. Tas palīdz radīt dabisku dialogu starp vadītāju un automobili, kas vienmēr sniedz pārliecību, kontroli un komfortu.

Galvenais inženieris Endohs (Endoh) skaidro: “Lai ļautu vadītājam justies vienotam ar automobili, kā tas ir raksturīgi Lexus, mēs strādājām pie tā, lai nodrošinātu veiklu braukšanas sniegumu, kas maksimāli palielina priekšrocības, ko sniedz auto mazais izmērs un vieglais svars. Tajā pašā laikā mēs vairāk nekā jebkad agrāk koncentrējāmies uz pamatīpašību uzlabošanu, nepaļaujoties uz elektroniskām vadības ierīcēm."

Elektroniski vadāmā bremžu sistēma ietver auto bremzēšanas stāvokļa kontroli. Tā automātiski līdzsvaro priekšējo un aizmugurējo bremžu spēka sadalījumu, lai samazinātu sasvēršanos un saglabātu lineāru, pārliecinošu sniegumu. Tā arī palīdz samazināt automobiļa sasvēršanos līkumos, nodrošinot ērtu un stabilu sniegumu un filtrējot vibrācijas.

JAUNA LEXUS HIBRĪDA PIEDZIŅAS PAAUDZE

LBX darbina jaunās paaudzes pašuzlādes Lexus hibrīda elektriskā sistēma, kas aprīkota ar kompaktu un vieglu 1,5 litru trīs cilindru dzinēju. Galvenie hibrīda sistēmas komponenti, tostarp pārnesumkārba un jaudas vadības bloks, ir būtiski pārveidoti, lai uzlabotu efektivitāti, samazinātu zudumus, ietaupītu svaru un samazinātu izmēru. Ir arī jauns zemas pretestības, augstas jaudas divpolu niķeļa-metāla hidrīda (NiMH) akumulators, kas nodrošina papildu elektromotora atbalstu paātrinājuma laikā un paplašina braukšanas iespējas elektriskajā EV režīmā.

Piedziņa ir pielāgota aizraujošam sniegumam, braucot pa pilsētu vai līkumotiem lauku ceļiem, ar uzticamu vadāmību un lineāru paātrinājuma sajūtu, kas vēl precīzāk atbilst tam, kā vadītājs lieto akseleratora pedāli. Vadāmību uzlabo arī hibrīda sistēmas kontroles funkcija, kas cieši saskaņo dzinēja skaņu un paātrinājumu. Pateicoties hibrīda sistēmas uzlabojumiem, braukšanu EV režīmā var baudīt lielākā ātrumā un garākos attālumos, tādējādi palielinot LBX efektivitāti.

LBX SUV īpašības ietver pilnpiedziņu Lexus E-Four ar papildu elektromotoru uz aizmugurējās ass. Uzsākot kustību, braucot līkumos un pa zemas saķeres virsmām, sistēma automātiski novirza piedziņas spēku uz aizmugurējiem riteņiem, palīdzot uzturēt automobiļa stabilitāti un saglabājot vadītāja pārliecību.

LBX luksusa klases statusu apliecina tas, cik daudz Lexus ir paveicis, lai pārvaldītu troksni un vibrācijas (NVH). Tas ietver balansēšanas vārpstas pievienošanu dzinējam, lai samazinātu vibrācijas, kas var atbalsoties salonā. Īpaša uzmanība ir pievērsta durvīm, kurās ir iestrādātas amortizācijas loksnes, lai slāpētu augstfrekvences troksni, bet pastiprinātu zemfrekvences troksni un nodrošinātu atšķirīgu un patīkamu skaņu.