1. New Cars
  2. UX
  3. UX World Premiere
Īsceļi
Īsceļi
Pasaules pirmizrāde

JAUNAIS UX

Lexus iepazīstina ar pašuzlādes hibrīda UX 250h jauninājumiem. Tagad Jūs varat izvēlēties vēl vairāk stilīgu detaļu, uzlabotu multividi un savienojamību, kā arī jaunu, sportisku aprīkojuma līmeni F SPORT Design.

Jaunais UX

Tiešs un pārliecinošs sniegums

Lai uzlabotu Lexus Driving Signature, UX pamatā ir vēl vairāk uzlabojumu, lai nodrošinātu papildu braukšanas komfortu un dinamiku. Virsbūves stingrība ir uzlabota ar papildu punktmetinājuma vietām. UX 250h SUV papildaprīkojumā tagad ir pieejama Lexus elektroniskā E-FOUR pilnpiedziņas transmisija.
Jaunais UX

Krāsu izvēle

Jaunā Sonic Platinum krāsa rada papildu mirdzumu un dziļāku ēnojumu pār automobiļa virsbūvi. Atjauninātais klāsts nodrošina arī plašāku divtoņu apdari, piedāvājot sešas krāsas kombinācijā ar kontrastējošu melnu jumtu F SPORT Design modeļiem. Salonā ir pieejama jauna Hazel krāsas opcija (izņemot F SPORT) visām apdares iespējām. Perforētās ādas apdarei ir jauns izskats ar Kagome ieloču efektu, ko iedvesmojis tradicionālais japāņu grozu pinums. Savukārt sintētiskās ādas apdarei ir jauns Sashiko šuvju raksts.
Jaunais UX

4. paaudzes jauda

UX 250h nodrošina izcilu efektivitāti un izsmalcinātu veiktspēju, izmantojot ceturtās paaudzes Lexus pašuzlādes hibrīda tehnoloģiju, kuras 2,0 litru sistēma attīsta 184 DIN ZS/135 kW. Šis agregāts ir ievērojams ar savu izcilo 40% termisko lietderības koeficientu, tādējādi nodrošinot degvielas ekonomiju un zemas CO2 emisijas.
Jaunais UX

Uzlabota balss un viedtālruņa vadība

Jaunā multivides sistēmas balss atpazīšana ietver iespēju izmantot iebūvēto palīgu Hey Lexus. Tas atvieglo balss komandu izmantošanu, lai veiktu tālruņa zvanus, vadītu audio un klimata kontroli un īstenotu meklēšanu tīklā. Standarta aprīkojumā tiek nodrošināta viedtālruņa integrācija, izmantojot Apple CarPlay (bezvadu savienojums) vai Android Auto (vadu savienojums). Pateicoties Lexus izslavētai Omotenashi, japāņu viesmīlības mākslai, īpašnieki varēs izmantot Lexus Link viedtālruņa lietotni, lai aizslēgtu vai atslēgtu durvis vai vadītu gaisa kondicionēšanas sistēmu attālināti.

JAUNAIS UX

IZPĒTIET STILU UN GREZNĪBU

Jaunais UX

Lielisks lietotāja interfeiss

Atjauninātajā UX ir izmantota Lexus jaunā MM21 multivides sistēma, kas nodrošina ātrāku reakciju, intuitīvāku, uz cilvēku vērstu darbību un plašāku funkcionalitāti. Skārienekrāns palielina displeja izmēru automobilī līdz 12,3" vai 8". Centrālajā konsolē tagad atrodas apsildāmo priekšējo sēdekļu vadības ierīces, kā arī izgaismots paliktnis gaisa kondicionēšanas vadības paneļa priekšā, kurā ir vieta liela viedtālruņa novietošanai.


Optimizējot slēdžu izkārtojumu, ir uzlabota lietojamība un vadība. Ievērojami palielinātā skaitļošanas jauda nozīmē, ka atbildes uz komandām ir ātrākas, savukārt vienmēr savienotā mākoņa navigācija ir jau standarta aprīkojumā, nodrošinot piekļuvi reāllaika satiksmes informācijai, lai atvieglotu brauciena plānošanu.

Jaunais UX

Uzlabota drošības sistēma

Lexus Safety System+2.5 ieviešana padara jauno UX drošāku nekā jebkad agrāk. Šī savā klasē labākā sistēma brīdina par briesmām un vajadzības gadījumā rīkojas, lai izvairītos no sadursmēm. Dinamiskā radara kruīza kontrole izmanto ātruma samazināšanas funkciju līkumos, kas automātiski pielāgo automobiļa ātrumu, lai tas atbilstu ceļa līkuma rādiusam.
Jaunais UX

Jauns F Sport design aprīkojuma līmenis

Uzlabotā melnās krāsas vārpstveida reste ar Lexus L-motīva rakstu un melnu apakšējās daļas apdari akcentē automobiļa stāju un piesaista skatus. Tāds pats raksts ir izmantots palielinātajos miglas un pagrieziena lukturu ietvaros priekšējā buferī. Citas dizaina detaļas ietver sintētiskās ādas sēdekļu apdari, apsildāmus priekšējos sēdekļus, divu zonu automātisko gaisa kondicionēšanu, atpakaļgaitas kameru, automātiskos stikla tīrītājus, hromētus jumta reliņus, melnus riteņu arkas moldingus, aklo zonu monitors un elektriski darbināmas bagāžas nodalījuma durvis.
Jaunais UX

UX F SPORT

Atjauninātajam UX F SPORT standarta aprīkojumā ir adaptīvā piekare un priekšējie un aizmugurējie veiktspējas jūgstieņi. Tie veicina modeļa atsaucīgāku vadāmību un šasijas reakciju, un vienmērīgāku braukšanas kvalitāti uz visiem ceļa segumiem. AVS sistēma ir pielāgota, lai vienmērīgi pārslēgtos uz lielu amortizācijas spēku, ja nepieciešams. Stūres atsaucība ir uzlabota ar jaunu stingru savienojumu starp stūres pārnesumkārbas stiprinājuma augšdaļu un piekares elementu. Amortizatora amortizācijas spēks ir pielāgots optimālai veiktspējai.