LEXUS NX
RADĪTS, LAI JUSTOS LABI
Lexus NX luksusa klases apvidus automobilis pārsteidz uzreiz. Tagad tas pieejams arī ar aprīkojuma līmeni NX Overtrail, un tā drosmīgo stilu, sīki izstrādātu priekšējo resti un plato virsbūvi pastiprina elegantais aizmugurējais lukturis un 20 collu diski. Takumi meistarības ieskauts, iekšpusē ir liels 14 collu HD skārienekrāns un jauni digitālie mērinstrumenti. Izvēlies NX 350h pašuzlādes hibrīdu vai NX 450h+ uzlādējamo hibrīdu, lai baudītu jaunu elektrifikācijas etalonu.
Forced client side injection based on cached strategy
POST https://aph-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/lv/lv?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451&1=2
UZZINĀT VAIRĀK
Bieži uzdotie jautājumi
- Visi
- Piedziņa
- Par NX
- Tehnoloģijas
- Aprīkojuma līmeņi
PILNĪGI ELEKTRISKA PIEDZIŅA, BRAUCOT AR MAZĀKU ĀTRUMU
Uzsākot kustību un braucot ar mazāku ātrumu, jaudīgais priekšējais elektromotors (un aizmugurējais elektromotors pilnpiedziņas modeļiem) virza NX 350h ar elektroenerģiju, ko nodrošina akumulators. Šajā brīdī tu vari baudīt pilnīgi klusu un 100 % elektrisku piedziņu īsos attālumos.
GANDRĪZ KLUSS IESTATĪTAJĀ ĀTRUMĀ
Lexus pašuzlādes hibrīdi ir klusi un relaksējoši. Lielākā ātrumā īpaši vienmērīgais 2,5 litru benzīna dzinējs ieslēdzas klusi un vajadzības gadījumā saņem atbalstu no elektromotora(-iem). Kad motors darbojas ar optimālu ātrumu, pāri palikušo jaudu var izmantot akumulatora uzlādei. Līdztekus zemam izmešu daudzumam un degvielas patēriņam šis gandrīz ideālais benzīna un elektriskās jaudas sadalījums nodrošina arī neparastu braukšanas baudījumu, kas raksturīgs NX 350h.
STRAUJŠ LINEĀRS PAĀTRINĀJUMS
Lexus pašuzlādes hibrīdi padara braucienus patiesi aizraujošus. Strauji uzņemot ātrumu, elektromotora(-u) jauda nekavējoties papildina NX 2,5 litru benzīna dzinēju. Kopā tie sniedz spēcīgu griezes momentu, nodrošinot strauju lineāru paātrinājumu tieši tad, kad tas ir nepieciešams.
REĢENERATĪVĀ BREMZĒŠANA BEZ PIESLĒGŠANAS PIE TĪKLA
Samazinot ātrumu, ripojot vai apstājoties, benzīna dzinējs bieži vien izslēdzas nemanāmi. Bremzējot vai noņemot kāju no akseleratora pedāļa, reģeneratīvā bremzēšana izmanto automobiļa kinētisko enerģiju (kas parastajos auto netiek izmantota). NX 350h to pārvērš elektroenerģijā, kas tiek uzkrāta hibrīda akumulatorā, kā arī enerģijā, kas rodas, braucot ar lielāku ātrumu, un tas nozīmē, ka NX 350h nekad nav nepieciešams pieslēgt elektrotīklam.
Mūsu Lexus uzlādējamā hibrīda piedziņa apvieno ceturtās paaudzes Lexus pašuzlādes hibrīda* un Lexus elektroauto (EV) tehnoloģiju priekšrocības. Ar “plus” NX 450h+ nosaukumā tiek izrādīta cieņa automobiļa īpaši jaudīgajam litija jonu akumulatoram un izcilajam sniegumam EV režīmā. Atšķirībā no parastajiem elektroauto, kad akumulators ir izlādējies, Lexus NX 450h+ pārslēdzas uz ļoti efektīvu Lexus pašuzlādes hibrīda režīmu un uzlādē akumulatoru braukšanas laikā.
SNIEDZAMĪBA EV REŽĪMĀ
NX 450h+ četru režīmu selektors nodrošina, ka brauciens vienmēr ir vienmēr raits un patīkams. EV noklusējuma iestatījums maksimāli palielina akumulatora izmantošanu, ļaujot nobraukt līdz 73 km** (kombinētajā ciklā līdz 96 km** pilsētā). Ar modernu 18,1 kWh litija jonu akumulatoru tu vari baudīt gandrīz klusu un pilnīgi elektrisku braukšanu līdz 135 km/h.
PAĀTRINĀJUMS PĒC PIEPRASĪJUMA
Automātiskajā EV/hibrīda režīmā un atkarībā no tā, cik spēcīgi nospiedīsi akseleratora pedāli, jaudīgais benzīna dzinējs atdzīvosies un nodrošinās strauju lineāro paātrinājumu tieši tad, kad tas būs nepieciešams, ļaujot sasniegt 100 km/h tikai 6,3 sekundēs.
UZLĀDĒ BRAUKŠANAS LAIKĀ
Ja akumulatoru nepieciešams uzlādēt steidzami, piemēram, lai iebrauktu bezizmešu zonā, vari izmantot akumulatora uzlādes režīmu tā papildināšanai.
2,5 MILJONU HIBRĪDU PIEREDZE
Izmantojot mūsu ceturtās paaudzes Lexus pašuzlādes hibrīda* tehnoloģiju, ja akumulatora uzlādes līmenis samazinās, atrodoties EV vai Auto EV/hibrīda režīmā, sistēma pārslēgsies īpaši efektīvā hibrīda režīmā, ļaujot tev atkal izbaudīt pilnīgu transportlīdzekļa jaudu.
UZLĀDĒ TO MĀJĀS VAI CITUR
Lai nodrošinātu maksimālu elektroauto sniedzamību un veiktspēju, uzlādē akumulatoru Lexus mājas uzlādes stacijā vai publiskā uzlādes stacijā. Lietotne Lexus Link+ parāda atrašanās vietu, pieejamību un pat izmaksas par vienu kilometru stacijās visā Eiropā.
* WLTP rādītāji. Plašāka informācija par jauno WLTP testēšanas metodi ir pieejama vietnē: https://www.lexus.lv/legal/wltp.
* WLTP sniedzamībaWLTP ir oficiāls tests, un to reģistrē laboratorijas apstākļos (23°C, izslēgta klimata kontrole, dinamometrs uz šasijas), kas dod iespēju klientiem salīdzināt dažādus BEV modeļus, pamatojoties uz tiem pašiem kritērijiem. Visi BEV uzrādīs atšķirību starp WLTP un faktisko sniedzamību. Lai gan WLTP rādītājs ir standarts, faktiskā sniedzamība un efektivitāte mainīsies atkarībā no individuālajiem faktoriem, un, izprotot tos, klienti var pilnībā novērtēt savu automobili.
NX Overtrail, kas noteikti piesaistīs skatienus, lai kur arī tu dotos, ir aprīkots ar īpaši pielāgotu balstiekārtu un par 15 mm lielāku klīrensu. Overtrail ir pieejams 7 pārsteidzošās krāsās, tostarp ekskluzīvajā Moon Desert, un tam ir raksturīgi 18 collu matēti melni riteņu diski ar apvidus riepām. Izskatu papildina izteiksmīgs melns priekšējais režģis ar nerūsējošā tērauda apdari, melni ārējie spoguļi un jumta reliņi. Salonā tu varēsi baudīt greznību, ko sniedz Takumi izstrādātā Khaki Tahara apdare un Bookmatch Woodgrain apdare.
* WLTP rādītāji. Plašāka informācija par jauno WLTP testēšanas metodi ir pieejama vietnē: https://www.lexus.lv/legal/wltp.
Funkcijas ir atkarīgas no izvēlētā aprīkojuma līmeņa.
Cenā iekļauta norādītā virsbūves krāsa.