Ātrā atlase
Sākot no
55 600 €
CO₂
115 - 121 g/km
Patēriņš
5.1 - 5.3 l/100km
Nevainojams braukšanas stils apvieno ceturtās paaudzes Lexus pašuzlādes hibrīda piedziņu un uzlabotu Lexus Safety System +, kas nosaka jaunu braukšanas pilnveides etalonu. Jaunākajā ES 300h mēs iestrādājām nepārtrauktus uzlabojumus, paceļot multividi un savienojamību jaunā līmenī, un, lai palīdzētu tev izbaudīt vēl vairāk, radījām jaunu Ammonite Sand salonu.

ES GALERIJA

Attēli ir ilustratīvi. Lai uzzinātu precīzu konfigurāciju, lūdzu, sazinies ar Lexus pārstāvniecību.

SNIEGUMS

  • ĪPAŠI IZTURĪGA/VIEGLA VIRSBŪVE

                                                                                          ES 300h ir īpaši izturīga platforma/virsbūve, kas nodrošina īpaši pilnveidotu un stabilu sniegumu. Uzlabotā lāzerskrūvju metināšana, vieglie materiāli un jaunākās līmēšanas tehnoloģijas ir palīdzējušas samazināt svaru un uzlabot sniegumu. Turklāt dzinēja nodalījumā esošā glāžu atsaite un pārveidotais aizmugures piekares elements uzlabo automobiļa izturību.

  • CETURTĀS PAAUDZES PAŠUZLĀDES HIBRĪDS

    Pateicoties ceturtās paaudzes pašuzlādes hibrīda tehnoloģijai, kas apvieno īpaši efektīvu 2,5 litru Atkinsona cikla benzīna dzinēju ar jaudīgu elektromotoru, ES 300h nodrošina 218 DIN ZS/160 kW jaudu un degvielas patēriņu no tikai 5,1 l/100 km. Un tā kā ES 300h lielu daļu laika darbojas nulles emisiju EV režīmā, automobilis rada ievērojami zemākas CO₂ emisijas (no 115 g/km) nekā parastie sedani.

  • ELEKTROAUTO (EV) REŽĪMS

                                                                                          Uzsākot braukt un braucot ar mazāku ātrumu, ES 300h darbina jaudīgais priekšējais elektromotors, bet elektroenerģiju nodrošina hibrīda akumulators. Šajā brīdī tu vari baudīt pilnīgi klusu 100 % elektrisku piedziņu. Mūsu pašuzlādes hibrīdiem nav nepieciešama pieslēgšana pie elektrotīkla, un tie spēj braukt EV režīmā, nepatērējot benzīnu.

2,5 litru benzīna dzinējs ietver ātrās sadegšanas iekšdedzes tehnoloģiju, kas padara to par vienu no termiski efektīvākajiem dzinējiem, kāds jebkad ir radīts. Rezultāts ir lielāka jauda, nepalielinot emisijas vai degvielas patēriņu. Tādu rezultātu palīdz sasniegt taisnas ieplūdes atveres, palielināti vārstu leņķi un ar lāzeru apstrādātas vārstu ligzdas. Mainīgas jaudas eļļas sūknis, vairāku caurumu iesmidzinātāji, VVT-iE uz ieplūdes vārstiem palīdz nodrošināt dzinēja pasaules līmeņa veiktspēju.

Transmisija, kas nevainojami apvieno elektromotora/ģeneratora un 2,5 litru dzinēja jaudu, izmanto elektromotoru vairāku asu izvietojumu, lai samazinātu pārnesumkārbas kopējo garumu. Tiešākai piedziņai un kompaktumam tradicionālais planetāro zobratu komplekts tiek aizstāts ar paralēlās vārpstas zobratu un daudzfunkciju pārnesumu.

Niķeļa-metāla hidrīda akumulators, kas darbina elektromotoru un uzglabā braukšanas un bremzēšanas laikā saražoto enerģiju, ir izstrādāts tā, lai tas darbotos visu automobiļa kalpošanas laiku un ir novietots zem aizmugurējā sēdekļa, nevis bagāžas nodalījumā. Tas ir iespējams, pateicoties mazākam akumulatora augstumam un kompaktākai dzesēšanas sistēmai. Šis novietojums ļauj nodrošināt vairāk vietas bagāžai un uzlabo svara sadalījumu labākai vadāmībai.

DROŠĪBA

  • LEXUS SAFETY SYSTEM +

    Kad ES 300h tika izlaists, Euro NCAP to atzina gan par “drošāko lielo ģimenes auto”, gan par “drošāko elektrisko/hibrīdauto”. Inovatīvas tehnoloģijas, piemēram, Lexus Safety System +, ietver novatorisku sadursmes novēršanas sistēmu, tagad ar gājēju noteikšanu diennakts tumšajā laikā un velosipēdistu noteikšanu diennakts gaišajā laikā.

  • SADURSMES NOVĒRŠANAS SISTĒMA

    Sadursmes novēršanas sistēma, kas spēj noteikt pretimbraucošos transportlīdzekļus un gājējus diennakts gaišajā laikā, var noteikt gājējus arī diennakts tumšajā laikā un velosipēdus diennakts gaišajā laikā. Kameras jutība un dinamiskais diapazons palīdz samazināt negadījumus diennakts tumšajā laikā, piemēram, kad pretimbraucoša transportlīdzekļa priekšā gājējs ir grūti saskatāms transportlīdzekļa gaismas dēļ. Turklāt milimetru viļņu radara noteikšanas zonas leņķis ir platāks un ļauj noteikt velosipēdus diennakts gaišajā laikā.

  • DINAMISKĀ RADARA KRUĪZA KONTROLE

    Sistēma izmanto milimetru viļņu radara sensoru un kameru, lai noteiktu priekšā braucošo transportlīdzekli un uzturētu atbilstošu attālumu. Ja priekšējais transportlīdzeklis apstājas, sistēma aptur ES. Kad transportlīdzeklis atkal uzsāks kustību, ES turpinās tam sekot. Šī sistēma samazina vadītāja slodzi situācijās, kad ir nepieciešama bieža braukšanas uzsākšana un apstāšanās.

ES aprīkojumā ietvertā ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma (RSA) atpazīst ceļa zīmes un sniedz informāciju vadītājam automobiļa daudzfunkcionālajā ekrānā. Savienojot to ar dinamisko radara kruīza kontroli (DRCC), iestatīto ātrumu var ātri atiestatīt atbilstoši RSA atpazītajam ātruma ierobežojumam.

Joslas ievērošanas palīgsistēma palīdz vadītājam noturēt transportlīdzekli joslas centrā. Tā spēj arī sniegt atbalstu līkumos ar šaurāku rādiusu nekā iepriekšējā sistēma. Ja sistēma konstatē, ka automobilis var izbraukt no joslas, tā pārslēdzas izbraukšanas novēršanas kontroles režīmā un palīdz atgriezt automobili joslas centrā.

Lexus Safety System + var izmantot krustojumu palīgsistēmu, lai noteiktu pretimbraucošos transportlīdzekļus un gājējus, veicot pagriezienu pa labi vai pa kreisi krustojumā.

Izmantojot dinamisko radara kruīza kontroli, ātruma samazināšanas līkumos funkcija automātiski palēninās automobiļa kustību, ja tā noteiks, ka ātrums ir pārāk liels līkumam, kurā tu iebrauc.

Ja automobilis, gājējs vai velosipēdists atrodas ļoti tuvu tavai braukšanas trajektorijai vai ir tev ceļā, ES ietvertā avārijas stūrēšanas palīgsistēma veiks asistējošas stūrēšanas darbības, lai uzlabotu automobiļa stabilitāti un novērstu nejaušu izbraukšanu no joslas.

13 gadu ilgas izpētes un izstrādes rezultātā radītā papildaprīkojumā pieejamā BladeScan® adaptīvā tālo gaismu sistēma (AHS) ir vēl viens Lexus jaunums, kas nodrošina autovadītājiem uzlabotu redzamības lauku salīdzinājumā ar parastajiem LED priekšējiem lukturiem. Tā darbojas, projicējot gaismu no divpadsmit gaismas diodēm uz lāpstiņas formas spoguli, kas rotē ar ātrumu 6000 apgr./min, un pēc tam caur objektīvu, lai radītu priekšējo lukturu staru kūli. Visaptveroši testi ar BladeScan®AHS liecina, ka gājējus un ceļa zīmes var pamanīt agrāk (56 m uz priekšu, salīdzinot ar 32 m parastajām sistēmām) bez riska apžilbināt citus vadītājus.

Vēl vairāk uzlabojot tā drošības rādītājus, ES standarta aprīkojums ietver visaptverošu desmit drošības spilvenu aizsardzību. Tā ietver vadītāja un priekšējā pasažiera drošības spilvenus un ceļgalu drošības spilvenus, sānu drošības spilvenus priekšā un aizmugurē, kā arī drošības spilvenus, kas nosedz visus sānu logus.

EKSPRESĪVS DIZAINS

  • IZTEIKSMĪGA PRIEKŠĒJĀ RESTE

    Tu uzreiz pamanīsi izteiksmīgo Lexus raksturīgo priekšējo resti un trīskāršos LED priekšējos lukturus, kas piešķir provokatīvu noskaņu vadošās klases sedanam, kas izstaro stilu un izsmalcinātību.

  • KUPEJAS STILA JUMTA LĪNIJA

    ES īpašo raksturu lielā mērā rada tā plūdenā jumta līnija, ko iedvesmojusi gan sporta kupeja, gan ietilpīgs sedans, akcentējot automobiļa zemo virsbūvi un uzlaboto aerodinamiku. Atšķirīgie diski un Sonic Grey virsbūves krāsa lieliski papildina jaunākā ES 300h viedo sportiskumu.

  • TRĪSKĀRŠI LED PRIEKŠĒJIE LUKTURI

    Inovatīvie lukturi sastāv no trim īpaši maziem LED blokiem, kas nodrošina izcilu gaismas sadalījumu un pievilcīgu dizainu. Tie ir aprīkoti ar secīgiem pagriezienu rādītājiem un dažādiem laikapstākļiem paredzētiem lukturiem, kas palīdz nodrošināt labu redzamības lauku arī miglas laikā. Ja aprīkoti ar adaptīvo tālo gaismu sistēmu (AHS), dažādiem laikapstākļiem paredzētie lukturi samazina apžilbinošo gaismu miglas laikā diennakts tumšajā laikā.

Izvēlies 17 collu riteņus ar frēzētu divtoņu apdari ar vidēji pelēku metālisku pārklājumu, 18 collu riteņus ar jaunu divtoņu krāsu shēmu, kas apvieno frēzētu apdari ar tumši pelēku metālisku pārklājumu vai izbaudi 18 collu troksni mazinošus riteņus ar hiperhromētu apdari. 

INOVATĪVAS TEHNOLOĢIJAS

  • AKLO ZONU MONITORS 

                                                                                                                                                             Aizmugurējā buferī iebūvētie radari uztver blakus joslās esošos transportlīdzekļus, kas nav redzami sānu spoguļos. Ja vadītājs norāda uz braukšanas joslas maiņu un aklajā zonā iebrauc transportlīdzeklis, attiecīgajā sānu spogulī parādās brīdinājuma signāls.

  • BRĪDINĀJUMS PAR AIZMUGURĒ ŠĶĒRŠOJOŠIEM TRANSPORTLĪDZEKĻIEM

                                                                                       Brīdinājums par aizmugurē šķērsojošiem transportlīdzekļiem palīdz izvairīties no sadursmēm stāvvietā, braucot atpakaļgaitā zemā ātrumā. Sistēma uzrauga ES aizmuguri un koriģē ātrumu, ja tā nosaka, ka pastāv iespēja saskarties ar transportlīdzekli. Nepieciešamības gadījumā sistēma brīdina tevi, atskaņojot skaņas signālu, parādot brīdinājumu displejā un durvju spoguļos, un vajadzības gadījumā pat aktivizē bremzes.

  • LEXUS PALĪDZĪBA AUTO NOVIETOŠANAI STĀVVIETĀ/PANORĀMAS SKATA MONITORS

    Lexus palīdzība auto novietošanai stāvvietā palīdz tev iebraukt atpakaļgaitā stāvvietā. Centrālajā displejā tā parāda vietas, kurā tu brauc atpakaļgaitā, videoattēlu un sniedz norādes, lai atvieglotu automašīnas vadību. Lai atvieglotu braukšanu šaurās vietās, panorāmas skata monitors nodrošina gandrīz 360° skatu ap visu automobili. Tas arī izveido virtuālu ES 3D attēlu ar norādēm ekrānā, kas palīdz manevrēt pilsētā. 

Automobiļa dati tiek dažādās krāsās projicēti tieši uz vējstikla. Projekcijas displejs, kura izmēri ir 260 mm x 97,5 mm, ļauj vadītājam apskatīt tādu informāciju kā navigācijas norādes, audio iestatījumus vai drošības funkcijas, nenovēršot skatienu no ceļa.

Revolucionārās sistēmas "Mark Levinson® PurePlay" dizaina arhitektūra tika izveidota, lai ļautu vadītājam un pasažieriem iegrimt līdz šim jaudīgākajā, precīzākajā un tīrākajā audio pieredzē. PurePlay izmanto vairākas tehnoloģijas, lai nodrošinātu izcilu sniegumu. Kopā salonā plecu augstumā ir izvietoti septiņi skaļruņi Unity™, kas uzlabo akustiku un rada toņu sinerģiju kopā ar lielu zemfrekvences skaļruni (265 mm) zem aizmugurējā loga.

Ar spilgtu 3D grafiku košajā 12,3 collu skārienekrānā un daudzām kartēšanas opcijām, piemēram, interesējošo vietu meklēšanu, jaunākajām kartēm ir pieejami bezvadu atjauninājumi. Papildu ērtībām sistēma ietver arī elektronisko lietotāja rokasgrāmatu. Lai navigācija būtu vēl ērtāka, ir pieejami vairāki tiešsaistes pakalpojumi, piemēram, tiešsaistes informācija par satiksmi, stāvvietu meklēšana, degvielas uzpildes staciju meklēšana, laika prognoze un Google meklēšana.

Izmantojot bezvadu Apple CarPlay® un Android Auto®, ES ļauj viegli parādīt un piekļūt dažām viedtālruņa lietotnēm centrālajā displeja ekrānā.

Savienošanās ar lietotni Lexus Link+ padara ES par savienotu automobili. Lexus Link+ ļauj ērti piekļūt šādiem savienotajiem pakalpojumiem:

  • Braukšanas analītika: seko līdzi taviem braucieniem, braukšanas stilam un ļauj ierakstīt darījumu braucienus
  •  Ieteikumi par hibrīdu: palīdz tev efektīvāk vadīt savu ES 300h
  • Atrast manu automobili: atrod tavu Lexus un sniedz norādes uz to
  • eCare: ļauj pārvaldīt ES apkopi
  • Brīdinājuma lampiņas: izskaidro katras brīdinājuma lampiņas nozīmi un veicamās darbības
  •  Automobiļa statuss: paziņo, ja nav aizvērti automobiļa logi vai nav izslēgti priekšējie lukturi. Tas ļauj arī apskatīt, vai automobilis ir aizslēgts
  •  Akumulatora palīgs: uzrauga automobiļa 12 V akumulatora uzlādes līmeni
  • Attālinātās funkcijas: atrodoties mājās, tu vari attālināti atkausēt ES vējstiklu vai pat aizslēgt un atslēgt savu auto

Kā ES īpašnieks tu automātiski vari izbaudīt visas Lexus Link standarta savienojamības priekšrocības bez maksas visu automobiļa kalpošanas laiku. Lexus Link+ Premium klases savienojamības komplekts ir pieejams bez maksas pirmos 4 gadus, un pēc tam to ir iespējams abonēt. Tas ietver tādas funkcijas kā:

  • mākoņa navigācija un balss palīgs
  • notikumi uz ceļa un reāllaika satiksmes informācija
  • attālinātā klimata kontrole: attālināti pārvaldāma gaisa kondicionēšana, stūres rata apsilde un sēdekļu apsilde

Izmēģini ES

Piesaki testa braucienu ar Lexus ES un izbaudi patiesi patīkamu braucienu.

Ieguvumi īpašniekiem

IZVĒLIES SEV PIEMĒROTĀKO APRĪKOJUMA LĪMENI UN DZINĒJU

IZVĒLIES APRĪKOJUMA LĪMENI

4 papildus

Nav rezultātu

  • ES - Comfort - 4 durvju sedans

    ES Comfort

    Hibrīds
    4 durvju sedans
    • +
      17 collu vieglmetāla diski, vidēji pelēki, frēzēti, 215/55 R17 riepas
    • +
      Priekšējie lukturi, Bi-LED
    • +
      Zīmolam raksturīgā L raksta reste

    Izpēti

    No

    55 600 €

    e-CVT | Priekšējo riteņu piedziņa
    • Patēriņš
      5.1 - 5.1 l/100km
    • CO₂
      115 - 115 g/km
  • ES - Limited Edition - 4 durvju sedans

    ES Limited Edition

    Hibrīds
    4 durvju sedans
    • +
      18 collu vieglmetāla diski, tumši pelēki, frēzēti, 235/45 R18 riepas
    • +
      12,3" skārienekrāns
    • +
      7" digitālais mērinstrumentu displejs

    Izpēti

    No

    57 300 €

    e-CVT | Priekšējo riteņu piedziņa
    • Patēriņš
      5.3 - 5.3 l/100km
    • CO₂
      120 - 120 g/km
  • ES - Executive - 4 durvju sedans

    ES Executive

    Hibrīds
    4 durvju sedans
    • +
      18 collu vieglmetāla diski, tumši pelēki, frēzēti, 235/45 R18 riepas
    • +
      Priekšējie lukturi, Bi-LED
    • +
      Zīmolam raksturīgā L raksta reste

    Izpēti

    No

    60 900 €

    e-CVT | Priekšējo riteņu piedziņa
    • Patēriņš
      5.3 - 5.3 l/100km
    • CO₂
      121 - 121 g/km
  • ES - Luxury - 4 durvju sedans

    ES Luxury

    Hibrīds
    4 durvju sedans
    • +
      12,3" skārienekrāns
    • +
      Zīmolam raksturīgā L raksta reste
    • +
      Ventilējami priekšējie sēdekļi

    Izpēti

    No

    69 200 €

    e-CVT | Priekšējo riteņu piedziņa
    • Patēriņš
      5.3 - 5.3 l/100km
    • CO₂
      121 - 121 g/km
Funkcijas ir atkarīgas no izvēlētā aprīkojuma līmeņa.
Cenā iekļauta norādītā virsbūves krāsa.

Skatīt vairāk

  • PĀRDOTI VAIRĀK NEKĀ 3 MILJONI ES

                                                                                       Ar prieku paziņojam, ka Lexus ES, mūsu populārākais sedans, ir pārsniedzis trīs miljonu pārdoto modeļu robežu. Šis pagrieziena punkts tika sasniegts tikai 5 gadus pēc modeļa ieviešanas Rietumeiropā. 

  • IZCILS ES 300h REĀLAIS DEGVIELAS PATĒRIŅŠ ADAC EKOTESTĀ

    ADAC ekotests palīdz patērētājiem Vācijā visaptveroši novērtēt automobiļu ekoloģiskās īpašības. 

  • EMOCIONĀLA INTELIĢENCE

                                                                                      Lai atzīmētu ES 300h pašuzlādes hibrīda izlaišanu, mēs esam radījuši unikālu emocionāli inteliģentu reklāmu, kas reaģē uz emocijām.