1. Future Vision At Japan Mobility Show
Ātrā atlase
ELEKTROAUTO KONCEPTI

NĀKOTNES VĪZIJA JAPĀNAS MOBILITĀTES IZSTĀDĒ

Pirmajā Japānas mobilitātes izstādē (Tokija, 26. oktobris – 5. novembris) Lexus pirmo reizi prezentēja virkni jaunu ar akumulatoru darbināmo elektrisko konceptauto modeļu. Ar tēmu “Elektrificētas pieredzes robežu paplašināšana” uzņēmums sniedza bagātīgu ieskatu tajā, kā tas maksimāli izmantos elektrifikācijas un jauno tehnoloģiju sniegtās iespējas, lai nodrošinātu jaunu mobilitātes pieredzi.

Lexus stendā debitēja LF-ZC – ar akumulatoru darbināms elektriskais konceptauto sedans – kas norāda uz jaunu sērijveida modeli, kura izlaišana plānota 2026. gadā, un LF-ZL – uzņēmuma redzējumu par elektroauto flagmaņa SUV modeli.

Lexus ir bijis tehnoloģiju pionieris jau kopš zīmola dibināšanas 1989. gadā, un tam ir mantojums, ar kuru var lepoties, izaicinot luksusa automobiļu tirgus konvencijas un konsekventi piedāvājot klientiem jaunas vērtības. Tagad tas ir nostiprinājies kā globāls luksusa klases dzīvesstila zīmols, un tas turpina risināt izaicinājumus, radot automobiļus un pieredzi, kas pārsniedz gaidīto.

Lexus mērķis ir līdz 2030. gadam kļūt par elektroauto zīmolu Eiropā un līdz 2035. gadam – visā pasaulē. Lai sasniegtu šo mērķi, tas ieviesīs pilnīgi jaunu modulāru automobiļa struktūru, izmantos progresīvas, jaunas ražošanas tehnoloģijas un pilnībā pārskatīs savu automobiļu programmatūras platformu.

Abos konceptauto ir nākamās paaudzes pilnībā digitālais inteliģentais vadības panelis, kas nodrošina intuitīvu un ātru piekļuvi svarīgākajām vadības ierīcēm aizraujošā braukšanas vidē. Jaunā saskarnes programmatūra Arene OS nodrošinās progresīvu funkciju atjaunināšanu, lai neatpaliktu no drošības sistēmu un multivides funkciju pilnveides.

BRAUKŠANAS VEIKTSPĒJA

Izstrādājot nākamās paaudzes BEV automobiļus, Lexus cenšas uzlabot braukšanas prieku, lai vadītājs justos vienots ar auto. Tas ietver BEV raksturīgo inerces īpašību izmantošanu un pievieno vienmērīgu pilnpiedziņas sistēmas DIRECT4 piedziņas kontroli (kā tas ir pašreizējā RZ 450e) un intuitīvu, lineāru sajūtu, ko nodrošina elektroniskās stūres sistēma (steer-by-wire).

Pilnveidojot Arene OS, Lexus ir apņēmies nodrošināt katram pielāgotu braukšanas pieredzi, koncentrējoties uz ideālu paātrinājuma, pagriezienu un bremzēšanas līdzsvaru. Mērķis ir, izmantojot aparatūras un programmatūras sinerģiju, radīt katram klientam piemērotāko automobili. Lai iepazītos ar LF-ZC un LF-ZL jaunās paaudzes individuālajām funkcijām, lasi tālāk.

NĀKOTNES VĪZIJAS

LF-ZC

LF-ZC simbolizē Lexus elektrifikācijas ceļojumu ar tā plūstošajām proporcijām, zemo smaguma centru, plašo salonu un emocionāli uzlādēto dizainu, kas apvieno funkcionalitāti un estētiku, vienlaikus solot aizraujošu braukšanas pieredzi.
NĀKOTNES VĪZIJAS

LF-ZL

LF-ZL koncepts piedāvā ieskatu nākotnē, kurā mobilitāte, cilvēki un sabiedrība var būt nevainojami integrēti. Braukšanas pieredze tiks pielāgota katram personīgi, automobilim ņemot vērā vadītāja ieradumus un sniedzot personalizētus ieteikumus, lai sekmētu nepārspējamu mijiedarbību. Šī vadošā modeļa mērķis ir palīdzēt cilvēkiem dzīvot tādu dzīvi, kādu viņi vēlas, vienlaikus sniedzot pozitīvu ieguldījumu viņu personīgajā telpā, plašākā vidē un sabiedrībā kopumā.
Gan LF-ZC, gan LF-ZL, turpinot kļūt par pionieriem un izaicināt ierastās tradīcijas, ir koncepti ar pilnveidotu dizainu, efektivitāti un veiktspēju. Abi vienādā mērā aptver inovācijas un progresīvas tehnoloģijas un pārstāv nākotnes modeļu domāšanu, un atspoguļo Lexus mērķi līdz 2030. gadam kļūt par BEV automobiļu zīmolu Eiropā, bet līdz 2035. gadam – visā pasaulē.

JAUNA MODULĀRĀ STRUKTŪRA

Lexus nākamās paaudzes BEV automobiļiem būs jauna modulāra struktūra, kas automobiļa virsbūvi sadala trīs daļās: priekšpusē, centrālajā daļā un aizmugurē. Tas būs iespējams, izmantojot gigacasting – procesu, kas nodrošinās lielāku formas brīvību. Tajā pašā laikā detaļu integrācija palielinās stingrību, veicinot lineāru un dabisku automobiļa dinamiku.

Akumulatora novietojums centrālajā daļā nodrošina, ka tas neietekmē konstrukciju priekšpusē un aizmugurē. Tas arī ļauj vienkārši integrēt akumulatoru tehnoloģijas sasniegumus, padarot turpmāko pilnveidi elastīgāku.

Ražošanas procesā tiks izmantota pašbraucoša montāžas līnija, kurā automobiļi autonomi pārvietosies katrā ražošanas procesa posmā. Automobilis var braukt pats, izmantojot tikai akumulatoru, motoru, riteņus un bezvadu termināļa komponentus. Konveijera lentes izslēgšana no ražošanas līnijas ļaus izveidot elastīgāku rūpnīcas izkārtojumu, saīsināt masveida ražošanas sagatavošanas laiku un samazināt nepieciešamos ieguldījumus.